دانلود شهرام شکوهی تمام آهنگ های منتشر شده از شهرام شکوهی سال 99 و 2020

دانلود آهنگ های شهرام شکوهی با کیفیت 320 همراه با پخش انلاین

 آهنگ های شهرام شکوهی سال 99 و 2020

شهرام شکوهی خواننده ایرانی متولد مرداد ۱۳۵۴ در استان فارس از توابع ارسنجان روستای علی آباد است. او خواننده، آهنگساز و نوازنده گیتار است. شهرام شکوهی به بیماری قلبی نیز مبتلاست و تا به حال 2 بار عمل نیز کرده است.

شهرام شکوهی موسیقی را صرفا برای تفریح از سال 1371 وقتی 17 ساله بود با حضور در کلاس های آواز سنتی استاد حاتم عسگری به مدت 3 سال شروع کرد و همزمان گیتار را فرا گرفت. شهرام شکوهی در دوران دانشجویی خود در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد. شهرام شکوهی در سال 80 در 26 سالگی چندین کنسرت دانشجویی هم اجرا کرد.

سال ۱۳۹۰ آلبوم مدارا را به بازار موسیقی عرضه کرد که تحسین منتقدان را به دنبال داشت و به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل شد. دو سال بعد، وی آلبوم دوم خود به نام کولی عشق را منتشر کرد که با استقبال خوب هواداران روبرو شد. در سال ۱۳۹۴ آلبوم سوم شهرام شکوهی به نام تا نفس هست

شهرام شکوهی در سال 1385 با دختری بنام دلارام ازدواج کرد. دلارام، همسر شهرام متولد سال 59 است. نتیجه آن یک دختر به نام ملودی متولد سال 1387 می باشد.