دانلود شهاب تیام تمام آهنگ های منتشر شده از شهاب تیام سال 1400 و 2021

دانلود آهنگ های شهاب تیام با کیفیت 320 همراه با پخش آنلاین

 آهنگ های شهاب تیام سال 98 و 2020

شهاب تیام متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۹ در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر می باشد، او در شهرک ژاندارمری تهران می باشد مدت هاست از ایران خارج شده و الان در کالیفرنیا اقامت دارد.

او نخستین آلبوم خود را به کمک شهیاد به نام “One” در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه کرد که آهنگ “دختر کابلی” در آن مورد توجه واقع شد. شهاب تیام بیشتر آهنگ‌هایش را خودش می‌سازد. در بین هواداران او در ایران آهنگ مست و گیجم (بی حاشیه) نیز، از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین لازم به ذکر است که جدید ترین آلبوم شهاب تیام با نام ثانیه ها در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۱۸ و برابر با ۱ خرداد ماه ۱۳۹۷ از کمپانی آونگ موزیک منتشر شد.

آهنگ های شهاب تیام سال 98 و 2020

من در دوران نوجوانی که ۱۶ سالم بود به موسیقی هارد راک، متال، گیتار برقی و درامز خیلی علاقه داشتم. حتی دنبالش رفتم و شروع کردم به یاد گرفتن درامز و یک سری سازهای ضربی کردم.

شعر بیشتر آهنگ ها نوشته خودمه، آهنگ ها رو هم خودم، حتی در زمانی که فکر خوانندگی نبودم ساختم وقتی به آمریکا اومدم و با شهیاد عزیز آشنا شدم، تصمیم گرفتم این کارها رو به صورت حرفه ای دنبال کنم.

شهاب تیام هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده است ولی می گوید چهار ساله در یک ارتباط صمیمی است و هنوز تصمیمی برای ازدواج نگرفته است.