دانلود سینا حجازی تمام آهنگ های منتشر شده از سینا حجازی سال 98 و2020

دانلود آهنگ های سینا حجازی با کیفیت 320 همراه با پخش آنلاین

آهنگ های سینا حجازی سال 98 و2020 سینا حجازی

سینا حجازی متولد 1361 در شهر رضا اصفهان ترانه سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ، رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت دولتی است، می گوید ترم هشتم درحالی‌ که فقط شش واحد برایم باقی مانده بود، به این نتیجه رسیدم که تنها چیزی که از دانشگاه یاد گرفتم، این است که باید از آن‌جا بزنم بیرون، چون هیچ چیز در دانشگاه یاد نمی‌ گیرید

سینا حجازی تاکنون بیش از ۶۰ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است.
وی با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد.

آهنگ های سینا حجازی سال 98 و2020

اولین آلبوم

نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ 22 اردیبهشت 1394 منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین پور بر عهده گرفت.وی در شب یلدای 95 در برنامه زندهٔ حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند 95 هم در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تا کنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بوده است

سبک موسیقی سینا حجازی

موسیقی او نه تند و ریتمیک است و نه شش و هشت. موسیقی او به موسیقی جاماییکایی یعنی سبک رگه پهلو می زند و ویژگی اصلی اش در نوع اجرای اوست. خواندن سینا حجازی حالتی فانتزی دارد و می توان گفت در بعضی لحظات، کمیک است.

آهنگ های سینا حجازی:

عایشه
درگیر

سوگوار

من خوابشو دیدم
تکرار
ستاره
ر
مریض
پونه
زن معمولی
اما
مه خراب
بزار بگن
روزای بهتر